sobota, 27 kwietnia 2013

O mnie.

Jestem Ola, mam 13 lat.
Słucham rocka, ale to chyba nie istotne nie? 
To jest mój chyba ...1232536457576453465876864 blog? 
Urodziłam się 11.10, mój znak zodiaku to waga i będąc już przy znakach zodiaku, mówię, że wierzę w te bzdury horoskopy, które i tak się nigdy w moim przypadku nie spełniły, i wierzę w przesądy typu czarny kot,   czy przejście pod znakiem. 
Lubię śpiewać, co was zdziwi pewnie, lubię rysować, pisać opowiadania... Chcę się nauczyć tańczyć, już od jakiegoś czasu, tylko się boję, bo ja to zawsze miałam do [prawie] wszystkiego słomiany zapał. 
Mam aska, to link -> KLIK KLIK KLIK KLIK

A na tym blogu będę pisać, po prostu o wszystkim, o wszystkich...
To chyba na tyle, nie? Więcej dowiecie się ... później. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz